Söndag

Igår var vi iväg på Bauhaus och köpte lite växtlighet till trädgården. Det var ju rätt regnigt igår em så idag ska vi ut och gräva och fixa. Jag köpte smultron- och jordgubbsplantor, gräslök, morot, röda- och gula hallon och så ska vi försöka att så nytt gräs på framsidan där det behövs bättras på. 
I em kommer Jenny och Robban hit och hälsar på så någon av oss ska åka iväg strax och köpa lite fika och sådant, jag har inte hunnit baka tyvärr.

Hade en tid på BVC på torsdag som kommer men ringde i fredags och fick den ändrad till nu på måndag istället. Skulle vara skönt att få ett "kvitto" på att det fungerar. Freja är ju helt beroende av mig och det känns svårt att inte kunna se eller veta hur mkt hon får i sig. Det känns som jag matar henne hela tiden, vid minsta tecken får hon äta. Så jag har  på känn att hon har ökat på i vikt det måste hon ha gjort. 

När jag satt med Freja i knät kom Julius fram till mig och gav mig hennes napp och sedan gick han iväg och hämtade hennes snuttis och räckte den till mig också. Stort steg och det värmde i hjärtat. Han är nyfiken och har blivit mer varsam med henne.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar tid du har🌷

2015-04-26 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0