En vecka över tiden...

Julius älskar att sitta och mysa i soffan och har nu vant sig vid den tjocka magen. Jag klämmer ner honom på sidan så får han ligga som en banan över magen.

Ligger och funderar på staket av olika slag och grind till framsidan. Julius sticker iväg på en sekund och förut när jag var på toaletten öppnade han ytterdörren och sprang ut i strumplästen med bara pyjamas. Jag fick bråttom om man säger så och som tur var sprang han runt huset i vår trädgård och jag hittade honom stå och slita i dörren till lekstugan. 

Ikväll blir det dejt med en kompis och vi ska gå och äta thaimat någonstans.




Kommentarer
Postat av: Annie

Den där busen asså :-) <3

2015-04-01 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0