måndag

Dagarna och veckorna går så himla fort och nu är vi återigen inne i min favoritmånad september, ett litet tag till iaf. Trots ruskväder tycker jag det är skönt med sval, kall och hög luft. Förhoppningsvis slutar det regna framåt em/kvällen och vi kan ta en promenad. Micke är ledig idag och just nu är han och Rasmus i simhallen. I eftermiddag är det dags för Rasmus första tandläkarbesök, men jag är inte orolig, jag vet att det kommer gå bra.
Julius är inne i en känslig period där det inte är så populärt när han ser mig lämna rummet osv. Jag kan minnas att runt dessa månader var det är krävande period med Rasmus också. 
 
Igår var mamma här till Rasmus förtjusning och de var uppe i skogen på upptäcktsfärd. Vid 16-tiden igår hade jag fortfarade inte varit utanför dörren så då packade jag in barnen i bilen och åkte och handlade, alltid nått. Julius var jättenöjd när han fick sitta uppe i kundvagnen där han kunde se lite bättre. Vi gjorde ris och thailändsk laxgryta till middag (Linas) och Rasmus tyckte jättemycket om det :). Många rätter från den kassen som jag inte tror att Rasmus kommer vara så förtjust i men så fel jag har varje gång. Vilket är bra så att vi vidgar vyerna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0