Yes!

Har nyss varit på inskolningssamtal på Mellangården, där Rasmus ska börja nästa vecka. Jösses vad bra det känns!! Vilken bra personal, vilket tänk och pedagogik! Detta kommer bli såå bra för Rasmus, han kommer älska den nya avdelningen. Samtidigt får han ju chansen att träffa sina tidigare fröknar och barn på gården ute. Det som också är bra är att de flyttar flera barn samtidigt och aldrig en och en. Denna gång är de totalt 3 st från Junibacken som ska bli Mellangårdare.

Idag ska det bli jättefint väder ute och även imorgon vad jag förstår och inte särskilt kallt är det heller. Jag känner mig så full av energi idag och det har nog att göra med den bra starten av dagen. 

Igår fick vi matkasse från Lina och ikväll ska jag göra egna nuggets med ris och sötsur sås till middag. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Så härligt! Han kommer säkert stortrivas. Stor kille nu😃.

2014-10-28 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0