Torsdag

Tanken var att åka till ÖF i Ekholmen idag men när vi var klara och jag hade satt Julius i vagnen och såg att klockan nästan var 11 tog vi av oss ytterkläderna och stannade hemma. Jag hade nog bara hunnit in där, gett Julius lunch och sen hem igen. 

Blev så sugen på choklad så jag bakade en kladdkaka (premiär för ugnen) och åt upp hela! Nävars, men jag tog en rejäl smakbit.

Rasmus följde med en kompis hem efter dagis och jag hämtade honom vid 16. Innan dess hann jag mysa mkt med Jules, han t.o.m somnade på mig, skulle lagt honom i sängen men blev kvar i soffan och bara myste med honom.

Nu har vi precis ätit ugnsbakad sej, ris och persiljesås, gott tyckte alla förutom Julius som inte är speciellt förtjust i fisk. 
Rasmus äter kladdkaka till efterrätt nu, han är helt tokig i det.

Ps Julius blir 9 månader idag. Ds




Kommentarer
Postat av: Annie

Så skönt med ny och fungerande ugn!👍
Grattis stora Julius💙

2014-10-16 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0