gårdagen

Vilket underbart väder det bjöds på igår! Perfekt när vi hade städdag i föreningen. Det var jättekul, över 40 pers anmälda, alla barnen lekte ute och så har vi tillgång till dagiset där jag var inne en sväng och lekte med barnen. Kaplastavar är väldigt underskattar btw, kanske man skulle köpa?
Efteråt bjöds det på korv med bröd, kaffe och fika på gården vid dagiset. Julius var med hela tiden och åt lunch ute i vagnen när vi andra åt korv. 
Rasmus och jag startade morgonen med Knatteskutt-dans i Tannerfors. Igår dansade vi Bollywood och nästa gång ska vi prova på folkdans och Linedans, jättekul. 

Rasmus hade en kompis här hemma på eftermiddagen och allt lät lugnt och lovande tills Rasmus drämde en legobit i huvudet på Selma och jag var tvungen att gå hem med en gråtandes (övertrött) Selma till sin mamma, ajdå! Men jag tror inte fighten var helt obefogad då hon är rätt tuff om man säger så ;).

Julius sov eftermiddag ute i vagnen så det blev mkt frisk luft igår. När han vaknar är det så mysigt att sitta och kramas i soffan tillsammans ❤️.

Idag blir det en tur hem till mamma i Motala och vi hoppas på uppehåll. Har lovat Rasmus att gå ner till vattnet för att mata fåglarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0