Bm och massage

Vi började dagen med ett besök hos barnmorskan. Killarna var hos farmor under tiden och det hade gått bra. Vi pratade om allt möjligt, tog blodprov och lyssnade på hjärtljud. Blodtrycket var lågt, 105/60 tror jag hon sa och hjärtljuden låg på 148 slag/minut. Jag har samma barnmorska denna gång som jag hade när vi väntade Julius och hon är verkligen toppen.

På eftermiddagen hade jag tid för taktilmassage med bästa bm Åsa Österberg. Så himla skönt att jag höll på att somna. Lillasyster buffade omkring massor i magen under massagen. Jag brukar inte känna så mkt mitt på dagarna då det oftast är full rulle hela tiden så detta var jättemysigt. Ska försöka gå minst 2 ggr till innan det är dags i mars. Kan ju hoppas att hon jobbar på förlossningen när det blir dags.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh låter härligt! Älskar taktil och jag somnade sist haha!! Så kul att ses imorn💜

2014-11-14 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0