Öppnis igen

Jag och Julius åkte till öppna förskolan i Lambohov imorse. Vi har varit där väldigt mkt med Rasmus så det var riktigt kul att komma dit igen. Fröknarna kände igen mig och vi pratade massor. Emma och Maud kom också dit och vi fikade på nybakat bröd och kaffe. Vi var med på sångstunden och gjorde hand- och fotavtryck i gips på Julius. 
Nästa måndag är det för större barn också så då åker jag dit med båda pojkarna. På tisdagar som idag är det för barn upp till 6 månader.

Micke kommer hem sent ikväll (21) och även imorgon. Det känns tomt på kvällen när han jobbar sent, tur att jag har mina pojkar att mysa med. Ska bli spännande att se hur läggningen går ikväll, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0