onsdag

Inga planer idag och det känns rätt skönt. Jag och Julius ska bara vara hemma på förmiddagen och i eftermiddag kommer vi säkert vara ute och busa med Rasmus. Julius är så lätt att ha med sig, han sover för det mesta i vagnen eller ligger och kikar på sin Bamse-mobil.
Igår träffade vi mamma på stan för lite shopping, jag köpte inga kläder men däremot lite smågrejer till Julius dop, bla en gäst- fotobok. En sådan hade vi på Rasmus dop också, där gärsterna fick skriva en hälsning om de ville och sedan satte jag in bilder från dopet och skrev in dikten som jag läste. Kul att ha till framtiden. 
 
Mamma hittade mkt fina kläder på stan och jag hjälpte till som smakråd. Julius fick en fin scarf av mamma och Rasmus fick ett paket som bla innehöll lejonmamman från Schleich som han har önskat sig. Gissa om han blev glad när mormor följde med och hämtade från dagis??
 
Framåt kvällen igår kom morbror Micke, eller Uncle Mike som Rasmus säger, på besök. Han stannade på middag och myste och busade med pojkarna. När Rasmus hade somnat var det trevligt att bara sitta och prata i soffan, vi hade lite catching up to do.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för de bästa smakråden Sofie,det är guld värt att ha en ungdom med sej när man börjar bli till åren:(( Fina Rasmus saknar honom reda,och lillen med förstås:))

Svar: Ungdom...yes!!
sofnys.blogg.se

2014-03-05 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0