Godmorgon helg

Rasmus vaknade 05.30, gäsp. Lyckades ha kvar honom i vår säng i en halvtimme under protester..
-mamma, maaaaaammmaaaa, kom upp nu! Jag är vakeeen...
Å så fortsatte det en stund medan jag maskade i sängen.
Nu sitter vi i soffan och väntar på Bolibompa som inte ens har börjat. Julius sover skönt i sin säng och Micke var uppe och gav honom mat vid 04, så skönt att Julius sover så bra, har sovit hela nätter sedan han föddes med något avbrott för mat och sedan somnat om.
Idag ska jag ge mig ut på några ärenden och fixa presentpapper, ståltråd, tejp, snöre och silkespapper, jo jag ska ge mig på att göra egna pompoms (?) bl.a. 

Har bokat tid för nya fransar i början av april och nu gör jag ett lchf-ryck (med liiite kolhydrater eftersom jag ammar/pumpar), har jag gått ner i vikt vid fransförlängningen ska jag unna mig en hellugg också :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0