fredag som jag varje vecka tar för en lördag

Jag och pojkarna tog med oss farmor och åkte in till Motala där vi har umgåtts med mamma hela dagen. Vi åt god lunch och fikade och var nere vid vattnet en sväng. Rasmus fick svårt att slita sig och jag tror han kunde stått hela dagen vid vattnet och kastat sten om han hade fått bestämma. Robert kom förbi och fick äntligen hälsa på Julius som bjöd på många leenden idag.
 
Igår var vi i Gamla Linköping och tog den obligatoriska tidningsbilden. Jag tror den blev hyfsat bra, lite busig om jag inte minns helt fel. Det dröjer nog några veckor innan den publiceras i tidning, men håll utkik.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin dag med sol och finaste grabbarna:))

2014-03-15 @ 07:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0