Semester

Då går jag på semester idag fyra veckor. Micke är föräldraledig och sedan har han lite semester också så vi blandar lite för att kunna vara hemma tillsammans extra länge. 
Just nu sitter jag med en kopp kaffe (tacka vet jag min kaffemaskin), choklad och sommarläsning. 
Micke är ute i trädgården och gräver upp land med pojkarna, eller rättare sagt Julius tittar på och Rasmus tittar under stenarna efter djur. Häromdagen grävde vi upp längs hussidan och där ska vi sedan lägga markduk och sjösten av något slag. 
Vi har lite av varje inplanerat denna vecka men mest blir det att träffa vänner. På söndag ska vi till busfabriken där Zigge kommer ha sitt barnkalas, det blir roligt. 
Nästa vecka blir det nog ett besök på flygvapensmuseet och vi funderar lite på Astrid Lindgrens Värld men det kanske vi tar nästa sommar istället när Julius kan gå och vi har hunnit kolla på lite fler Astrid Lindgren-filmer.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0