Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jösses vad varmt det var igår och inatt ska vi inte tala om. Trots att vi hade alla fönster öppna på övervåningen stod luften helt stilla. 
Vi hade lyxen att ha både farmor och mormor här igår samtidigt. Vi delade upp oss lite och jag, Rasmus och mamma åkte ner och badade. Jätteskönt i vattnet men man blir helt färdig av värmen. 
Idag åker vi ner till badet framåt kvällen istället och får eventuellt sällskap av Daniel och Emma.

Äntligen har jag hittat den perfekta kökssoffan, i rätt mått, till bra pris och i Motala dessutom. Ska åka och hämta den imorgon. Det är ingen 50-tals pinnsoffa som jag också har suktat efter utan en lite mer robust sak med förvaring i under locket. Längtar tills jag får hem den.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh visa bild på soffan! Är oxå ute efter en och har mailat på flera st. Blocket? Jag letar vidare😊

2014-07-26 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0