Trött

Det blev inte som förväntat, kroppen var inte riktigt redo. Ny tid nästa vecka. 
Jag har haft huset för mig själv några timmar och bara sovit och sovit, så himla skönt. Jag hoppas verkligen förlossningen drar igång av sig självt snart, vill helst inte bli igångsatt.

Ska försöka "njuta" av den sista tiden men hur lätt är det när det värker i hela kroppen och vätskan blir bara mer och mer påtaglig och man inte får någon som helst avlastning (förutom från Micke förstås som sköter hela hemmet när han är ledig). Ska försöka sova så mkt som möjligt när tillfälle ges så jag kan vara pigg och glad med Rasmus. Igår var vi ute mkt och lekte kurragömma i lekparken och då fick jag täta sammandragningar som var riktigt obehagliga, och bäckenet pajade. Yeay!

Det är mkt klagovisa här nu men jag ska försöka sluta att berätta om graviditeten så att inte ni också blir nedstämda.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är så nära nu och det är skitjobbigt såklart. Du får klaga huuur mycket du vill😊

2014-01-07 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0