tisdag

Var en sväng på stan på förmiddagen och tokfyndade en jacka som jag har suktat efter sedan december. Då var jag nära på att köpa den i största storleken för det fanns ingen annan strl som gick runt magen bara för att den var/är så snygg. Som tur var blev det inget köp då i fel strl. Idag gled jag ner på Dea Axelsson och hittar jackan igen. I rätt utförande och sänkt från 899:- till 210:-, jo jag tackar. 
Hem (tog på nya jackan direkt) och hämtade Rasmus från dagis och sedan åkte vi till Zigges för att få Rasmus hår klippt. Han skötte sig galant och fick färg i håret och klubba när han gick därifrån.
 
Tummen upp för Newbie-kollektionen som har kläder upp till strl 104. Pojkarna fick likadana finstickade randiga tröjor. Skulle passa fint till tidningsbilden kanske?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0