skottkärra

Idag har mamma varit här och hälsat på. Rasmus blir så väldigt glad när hon kommer hit. Vi har fikat och ätit lunch och jag fick jättefina tulpaner. Mamma lärde Rasmus att "gå skottkärra" och pigg och ung som jag är skulle jag ju spexa till det och visa att den här morsan också minsann kan. Verkligheten sa något annat. När Micke lyfte upp mina ben föll jag pladask handfallen på golvet och skrapade i ena armbågen styggt. Nu har även Micke insett hur stort behov jag är utav muskler och har redan börjat tjata på mig att jag ska börja använda mina 3-kilos hantlar igen. Ja, ja, jag ska. Och jag tänker då inte demonstrera för någon hur man gör när man "går skottkärra". 

Kommentarer
Postat av: Annie

Hihi ta det lugnt gumms! Stackars💕. Du kommer få massor muskler ju tyngre Julius blir😊.

2014-02-09 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0