I love your love the most

Jenny och Robban var här i lördags och träffade Julius för första gången. De hade med sig såå fina kläder till pojkarna, tack så jättemkt! Även den nyblivna tvåbarnsmamman fick en present i form av en ny tubhalsduk. Jag älskar sådana och skulle kunna ha hur många som helst. Denna var helt perfekt, rätt längd och inte sticksig och en av mina favoritfärger, marinblå.

Magen efter förlossningen har dragit ihop sig bra, snabbare denna gång känns det som. Men det kanske har med att göra att jag ammar/pumpar så pass mkt som jag gör?? Jag har hittills gått ner ca 11kg men har många kvar, minst 10 kg till innan jag är nöjd eller rättar sagt kommer tillbaka till vikten innan graviditeten. När det börjar bli lite varmare ute ska jag göra ett ryck och börja motionera mera och även börja med hantlarna hemma igen. Jag har inga muskler överhuvudtaget just nu känns det som. Men jag kommer igen, var så säkra!






Kommentarer
Postat av: Storasyster

Fining ❤️

2014-02-03 @ 09:17:20
Postat av: Annie

Snacka om snygg morsa!!❤️😊

2014-02-03 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0