En tur till akuten

Stackars Rasmus ramlade ner från soffan (läs hoppade) igårkväll, landade såklart på kanten av vardagsrumsbordet och slog upp ett ordentligt jack mellan ögonbrynen ;(. Jag blev så rädd när det hände och när jag såg hur det rann blod i ansiktet på honom och ner på kläderna. Efter samtal med 1177 åkte jag och Rasmus till Akuten. Där blev vi väl omhändertagna och de trodde det skulle räcka med att tejpa ihop jacket. Rasmus var såklart ledsen hela tiden men var jätteduktig och fick välja en liten leksak av sjuksköterskan. Han är rejält svullen och troligtvis kommer han bli lite blå runt ögonen/ansiktet om några dagar. Som tur var klarade sig tänderna.
Lilla gubben, det gör ont i hela mig när du är ledsen och har ont.





Kommentarer
Postat av: Annie

Lille gubben! Skönt att de inte behövde sy. Hoppas det läker snabbt. Kram

2014-02-24 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0