16 februari

En månad gammal blir Julius idag och så har han namnsdag också. 

Just nu dricker jag kaffe och har varit uppe sedan 05.20. Då ropade Rasmus. Nu har jag kommit på varför han har börjat vakna så tidigt. Han är kissnödig. Nattblöjorna är alltid torra så han skulle inte behöva de längre. Ska börja att ta upp honom innan vi går och lägger oss så att han får kissa lite. 

Igår när jag vaknade föll alla bitar på plats med Rasmus kommande rum, så himla skönt när man har en plan. Nu vet jag vilka färger vi ska använda oss av och Micke ska rita på ena väggen. Har jag nämnt att han kan rita/teckna jättefint? Något som jag verkligen inte kan. Micke ritar och jag fyller i, haha!

Strax ska vi ta på kläder och gå ut, vi behöver frisk luft känner jag och igår blev det inte mkt av den varan i det dåliga vädret.

De fina virkade "Conversen" som Julius har på bilden har Emmas mamma gjort. Så duktig! Jag vill också kunna göra sådana :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0