-pappa älskar gul

Rasmus älskade sina pärlor som han fick av mig idag och vi har gjort massor med armband. Rasmus gjorde ett till Micke med, jag försökte få honom att blanda färgerna lite som vi hade gjort innan men det gick inte för -pappa älskar gul.
Jag fick en jättefin bukett med blommor när M kom hem så den pryder bordet i matsalen nu. 

Tankarna snurrar för tillfället kring Rasmus rum. Det ska bli en stor förändring där inne. Men jag måste grubbla länge på det innan jag blir helt nöjd. Vi ska ta bort tältet, rensa bort massor med leksaker som inte riktigt passar in åldersmässigt.
Ett lägre långt skrivbord ska byggas med tillhörande vägghylla. Här ska det bli pysselvänligt. Vi funderar även på att måla ev tapetsera om.
Funderar på en sån "barnvänlig" världskarta med massor djur och pyramider mm. 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint:))

2014-02-16 @ 06:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0