Tankar och dagdrömmar

Om bara några dagar är det år 2015 och jag måste säga att detta år har gått med raketfart. Det började med att Julius föddes i januari. Efter 6 månader får vi reda på (lite chockartat) att vi väntar vårt tredje barn och nu sitter jag här igen, ännu en vinter, höggravid och väntar på att lillasyster vill komma till oss om ca 80 dagar, ja, jag har börjat med nedräkning. Rasmus har utvecklats så mycket under året och han är världens mest underbaraste lilla stora pojke, så genomsnäll och framför allt mot sin lillebror som han aldrig har visat någon svartsjuka emot. Det känns faktiskt som om Rasmus har fått mer uppmärksamhet från vår sida sedan lillebror (som snart även är storebror) kom. 
Dagarna knallar på och idag var vi ute några timmar och lekte mitt på dagen. Julius sov i vagnen och Rasmus åkte snowracer, och jag, jag hänger på så gott jag kan. När jag mellan varven får lite andrum dagdrömmer jag om hur jag ska bädda snuttans säng och sådana där andra superviktiga (för mig) saker just nu. På min önskelista står följande, spjälsängsskydd, bäddset och ullfilt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0