lördag

Om Rasmus hade fått bestämma hade han suttit i pulkan i mörkret innan klockan 07.00 imorse, men han fick gott vänta några timmar innan vi var redo att kasta oss i den lilla mängd snö som hade kommit. Vi gick till en backe och trots att backen lyste genom snön så åkte han, gång på gång, slet och drog upp sin pulka själv medans jag och Julius hejade på. 

Efter lunch åkte jag och Rasmus till pysselbutiken i Tannerfors och köpte lite saker. Jag ska bl.a. göra namnband av pärlor till deras korgar med vantar, halskragar, mössor m.m för jag verkar vara den enda i familjen som förstår vilken korg som tillhör vem. Det blev inte bara bokstavspärlor utan vi kom hem med lite andra saker också som varje gång.
Var även inom stan en sväng och köpte en kalender för nästa år, det börjar bli mkt att hålla reda på de kommande månaderna och jag föredrar kalender och penna mot mobilvarianten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0