Fjärde advent

Strålande väder idag, kallt och soligt. Ser fram emot att ta med barnen ut en sväng sen och få frisk luft och leka ute.

I fredags var jag jättedålig, kräktes och kunde inte behålla någon mat. Micke stannade hemma från jobbet och det var tur det, kändes som jag sov i stort sätt hela dagen. Feber hade jag också och vet inte om jag åkte på någon kräksjuka av nått slag. Igår mådde jag bättre och kunde äta lite och idag är jag mkt piggare så det går åt rätt håll.

Nu är alla julklappar inslagna och igår kokade vi knäck/kola. 
Julius provade att sova i Emmaljungan igår och det var inga problem med det, tvärtom! Känns som att Julius är lite nöjdare i den vagnen, den är ju rätt rymlig och bylsig så den passar bra nu hemma i vinter med fårpläd, åkpåse m.m, måste ta och flytta våra lampor vi har på den andra vagnen till denna istället. Ett bra tips om man är ute efter kl 16 med barnvagn och det har börjat skymma, fäst sånna enkla cykellampor med snodd på runt ramen fram och bak, då syns ni jättetydligt.




Kommentarer
Postat av: Annie

Usch då, det var inget roligt alls förstår jag! Krya på dej. Skönt att det verkar ha vänt. Så bra tips med lampor. Mycket bra😃

2014-12-21 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0