3 december

Jag blev verkligen firad av killarna igår. Med skönsång, blommor, ljus, frukost och paket kom de in i sovrummet och överraskade mig. Micke hade köpt jättesnygga svarta jodhpursskor från Vagabond till mig. De satt perfekt!
Annars flöt dagen på som vanligt och på eftermiddagen tog jag med killarna ut till Ikano för att handla festkläder till dom. På lördag är det julfest med våra vänner och sedan stundar julafton, nyår m.m.
Rasmus provade manchesterbyxor, tuff cardigan och en långärmad T-shirt med en räv på från Lindex och blev jättefin i det. När jag frågade vad han tyckte svarade han bara: - jag vill hellre ha en skjorta mamma...
Sagt och gjort, skjorta fick det bli med röda chinos men jag kunde inte motstå rävtröjan så den fick han också, (Julius fick en likadan). Till Julius fick det bli brunrutiga "gubb"byxor med hängslen och ett par gula chinos. Än sålänge kan han inte påverka mitt val av hans kläder, hehe ;).
Vi blev lite sena ute på Tornby så vi passade på att äta middag på Linds tillsammans med Micke när han slutade. Jag åt en jättegod caesarsallad.

Strax ska jag baka egna Bountys (till lördag) och sedan ska jag börja packa ner lite kläder som jag ska ha med mig till Sthlm imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0