Trött

Jag är trött. Höll på att somna innan båda barnen samtidigt som jag gav Julius välling och Micke läste godnattbok för Rasmus. 

Idag har jag och killarna varit och hälsat på Annie och fikat lite. Mysigt att ses och bara prata och låta barnen leka. 

Ikväll fick jag leverans av veckans matkasse och jag gjorde en rätt direkt. Hemlagade hamburgare med egengjord dressing m.m, jättegott blev det.
Nu ska jag sova en liten stund för att orka vara uppe en stund sen och dricka te och se på Breaking Bad, ikväll börjar vi på 3:e säsongen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för besöket! Mycket mysigt❤️

2014-08-18 @ 19:48:29
Postat av: Mamma

Den bästa serien på net flix.Så spännande!!

2014-08-19 @ 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0