lördag

Igår var vi en sväng på "Bondens marknad" i stan med Jenny och Miche. Himlen öppnade sig efter en stund och vi fick stå och trycka under ett träd. Rasmus är så fascinerad av Domkyrkan så vi gjorde ett besök där. Jag och Rasmus tände varsitt ljus för de som inte finns mer och är i himmelen. Jag tände mitt ljus för Reine och Rasmus tände sitt ljus för Sonic (Peters katt). 
Rasmus älskar kartor och jag måste se om jag hittar någon kartbok för barn. Är sugen på att köpa en sån stor vägkarta med djur och grejer till hans rum. Han kanske skulle tycka om orientering i framtiden :). 
Om några veckor börjar Rasmus på dans på Knatteskutt. Lördagar kl 9 och föräldern som är med ska också vara ombytt. Han är i en grupp med 18 st 3-åringar och de kommer få prova på flera olika dansstilar utifrån sin ålder och förmåga. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Kul med knatteskutt! Hoppas han gillar det😊.

2014-08-17 @ 12:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0