Fredag

Julius vaknade vid 05.30, det är tidigt!  Iaf för Micke som gick upp med honom. Höll honom vaken trots protester till 9, då gick vi ut och han somnade sött i vagnen (kors i taket) och sov till närmare 11. Jag och Rasmus var runt och provade några lekplatser som var länge sedan vi besökte och så blev det ett kort stopp vid dagis med. Rasmus körde springcykel hela vägen och han är så duktig på den, jag hinner inte med honom. Han har fått jättebra balans så nästa vår/sommar ska han få en riktig cykel med trampor. Så glad att vi hoppade över stödhjul, så onödigt.
Nu sover Rasmus och jag önskar jag kunde göra detsamma men plutten är vaken så vi får hitta på något han och jag.
Nu mår vi mkt bättre iaf och det går åt rätt håll, wiiihoo!

PS Julius kryper! Ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0