Ajabaja Julius

Igår var jag och Rasmus en sväng på Ikano, köpte jättefina matchande kläder till pojkarna och tog en fika på Linds. Hälsade på pappan på jobbet och var och storhandlade. Pratade med Birgitta innan som tyckte nån av pojkarna (eller båda) kunde vara hos henne, så hon fick Julius några timmar :). Det hade gått bra och han hade både ätit och sovit en stund på hennes säng.
Måste tipsa om ett par jättemjuka jeans på KappAhl som nog inte är jeans när jag tänker efter. Som mjukisbrallor fast dessa ser verkligen ut som jeans. Köpte sådana direkt till Rasmus och de var jättefina på. Julius fick också ett par mjukjeans (dock inte likadana). Spring och köp!

Idag blir det ett besök på Leos. Hoppas på inte allt för mkt folk. Rasmus vill så gärna åka dit och "visa" mig då jag aldrig varit där. 



Kommentarer
Postat av: Annie

Kul med mamma-storsonstid💙. Jättefina kläder! Måste införskaffas😊. Ha så skoj på Leos!

2014-08-15 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0