Dags för helg!

Nu är denna jobb/dagis-vecka slut och jag längtar tills imorgon när klockan inte ringer kl: 06.00. Hoppas Rasmus vill ta en sovmorgon.
Idag var jag och fick mina fransar förlängda, ca 80 fransar/öga blev det. Har beställt tid för påfyllning om några veckor så att de håller sig längre. Fransförlängning passar mig bra då jag har så superkorta fransar normalt.

Imorgon vankas det fest och jag ska ha barnvakt några timmar på em när Micke jobbar så att jag får huset för mig själv och kan preppa mig inför festen ifred och spela min favoritmusik på högsta volym och dansa när ingen ser. Lovely!




Kommentarer
Postat av: Annie

Jättesnyggt!! Ses imorn:)

2013-10-25 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0