Kalashelg

Denna lördag inleddes med kalas nr:1. Vi har städat och fixat hela morgonen och det blev riktigt bra tillslut. Mari hade lagat all mat och mamma stod för kakfatet, tack så hemskt mkt! Allt var så gott och jag tror gästerna var nöjda :). Rasmus och Nova busade järnet och när hon hade åkt hem satte han sig på köksmattan och sa flera gånger:
- jag saknar Nova. ❤.

Jag fick massor med fina blommor och mamma hade visst läst mina tankar och kom med världens mysigaste tofflor vid rätt tillfälle då jag hade så ont i fötterna. Även lillebror fick paket ❤.

Just nu sitter jag i soffan och äter chips och tittar på när Micke sätter ihop vår nya vagn. Bugaboos konstruktion av sina vagnar slår allt. Vi är såå nöjda.




Kommentarer
Postat av: Annie

Kul att det blev ett lyckat kalas! De där muminföttena ser riktigt mysiga ut:)

2013-11-30 @ 21:51:28
Postat av: Mamma

Tack för en underbar dag med god mat o många skratt:))

2013-12-01 @ 08:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0