Info

Nu ska jag berätta. Jag gjorde ögonfransförlängningen på Salong Klara vid Garnisonen. Tjejen var jätteduktig och det tog ca 75 min. På salongen har de så att man kan köpa ett halvt set (50 fransar) eller ett helt set (80 fransar) det kostar 500 kr respektive 800 kr. Jag hade beställt tid för ett halvt set men när jag kom dit ändrade jag mig till 60 fransar. Jag fick betala 600 kr för det. De limmar fast varje frans för sig, 60 fransar per öga så det är lite pilligt men man ligger och blundar hela tiden. Jag trodde att ens egna fransar skulle bli färgade men så var inte fallet, de blandar sig med de nya och syns inte. Däremot skulle man ju kunna färgat de nedersta fransarna innan då man inte gör förlängning på dessa utan där man får använda lite mascara. På de nygjorda fransarna ska man inte ha mascara.

Jag vet inte om hon var lite dyr då jag har hört att på Divine Skin på S:t Larsgatan tar de 600 kr för 80 fransar…

 

Detta håller i ca: 4 veckor och efter 3 veckor kan man gå tillbaka och fylla på (de som man har tappat) och eventuellt utöka antalet om man vill.

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Gud vad fint! Men kan du inte färga de undre själv? Det är superlätt att färga fransarna själv och bara de undre borde vara ännu lättare :) Är permanentade också, dvs uppböjda?

2013-05-24 @ 11:32:52
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Annie

Blir så sugen! Kan du ta en bild när du tittar in i kameran;) kram

2013-05-24 @ 11:39:52
Postat av: Sofie svarar:

Jo det kanske jag skulle prova, finns sånt att köpa på typ HM eller Kicks?? Yes, de är uppböjda redan, väldigt praktiskt :).
Lägger ut en till bild bara för dig Annie ;)

2013-05-24 @ 12:26:46
URL: http://sofnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0