Ett litet hallon

Idag ska jag jobba i Nkpg hela dagen, det är rätt kul att vara där, problemet för mig blir hämtning på dagis bara iom att de stänger 17.00 och jag hinner inte hem tills det. Idag hade jag turen att Birgitta och Peter kunde hämta honom :).
 
Jag längtar mer och mer till resan och semester överhuvudtaget, så himla skönt att bara ligga i solstolen, bada och åka på småutflykter. Ett besök till Kolmården är ett måste och vår djurtokiga pojke kommer älska det. Vi kommer även åka ner till Halmstad några dagar och hälsa på släktingar, bada och åka runt lite på västkusten. Ett stopp i Ullared blir också av och vi har redan utsett barnvakterna Birgitta och Kerstin under denna dag.
Ikväll är Micke på kick-off med sitt jobb och imorgonkväll är det min tur att gå ut och äta med jobbet, trevligt!
 
Rasmus hår växer mer och mer men det syns knappt på bild eftersom det är vitt nästan. Jag kan nog gå med på att jämna till det lite snart, då kanske det växer bättre också??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Han är så söt! Stora killen<3

2013-05-30 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0