Tuesday thoughts

Mars månad. Det var riktigt skönt att vända blad i kalendern kände jag. Nu blickar vi framåt mot våren och jag känner redan ett starkt behov av att få starta hojen. Idag var det 5 plusgrader så det är på tiden att smörja kedjan och kolla luften i däcken på cykeln också.
Förhoppningsvis blir det en tripp till Blåvik i maj med goda vänner, inte helt fel!
 
Mina vänner börjar fylla 30 år! Och sen är det min tur. Detta år kommer jag vara glad över att jag fyller så sent som i december. Jag är fortfarande 20-någonting och fyller hellre tjugotio än trettio. Har börjat få lite åldersnojja, jag är ju liksom ingen ungdom längre. Närmare 34 än 24 (som jag känner mig som)! Vid vilken ålder börjar det se fånigt ut att gå runt i Converse??
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Du din ungdom där! Själv har jag haft åldersnojja sen 20-års åldern typ;). Gråhårig, rynkig, hängbrölls, tvåbarns mor på snowboard? Så tänkte jag inför fjällenresan:).Det spelas en låt på radion så går typ: "upp och dansa pch sluta bete dej som om du vore 30!!" Lastgammal asså!!

2013-03-05 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0