Svensk mark

Sitter i bilen påväg hem från flygplatsen, väldigt smidigt att flyga från Jönköping måste jag säga, kan bli fler gånger. Flygresan hem gick jättebra, Rasmus sov halva vägen och när vi hade landat sa han: -mera!

Veckan har varit toppen och vi kan tänka oss att åka tillbaka till Turkiet. Jag har dock inte blivit så brun som jag hade önskat då jag drog på mig massa soleksem, och ja, jag har smörjt in mig, med spf 50 när det var som värst. Passade på att klippa håret och fixade ögonbrynen (med tråd!) satan vad ont det gjorde, men bra blev det. Ett tappert försök att få mina nedersta ögonfransar färgade men det misslyckades igen (har provat tidigare i Australien) det verkar som att det INTE går att färga de, är de för små kanske??

Snart är vi hemma och det ska bli så skönt, borta bra men hemma bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0