Det blir en tur tillsammans

Mamma ska vara barnvakt åt Rasmus mellan fredag och lördag, över natt med andra ord, hur ska det funka (för mig)?? Det är första gången han sover borta men jag är säker på att det går bra. Det slog mig idag att eftersom vi har barnvakt och är lediga är det ett ypperligt tillfälle att köra hoj tillsammans istället för en och en som det annars blir. Jag har körförbud på min hoj då den behöver besiktigas, hittade inga tider på nätet men skam den som ger sig. Vi svängde förbi Bilprovningen här borta hos oss och jag gick in och pratade till mig en tid imorgon kl 14.40, det tackar vi för! Han skulle ta min hoj mellan några bilar på em. Wohoo, hoppas på bra väder nu bara. Senare imorgon blir det bio och en bit mat på stan.
Nu tvättar killarna min motorcykel för fullt på framsidan.



Kommentarer
Postat av: Annie

Åh härligt! Ni kommer få en supermysig tid tillsammans. Och Rasmus får en minisemester hos mormor:) Spännande för honom. Kör lugnt!

2013-07-25 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0