Vecka 38

Jag går in i vecka 38 idag och bebisen kan komma när som helst, vilket jag inte tror han gör. Håller tummarna för att hinnsvepningen som äger rum om mindre än 2 veckor gör succé. Jag känner mig så stor och längtar efter att bli av med denna hydda. Jag har börjat samla på mig vätska och händer och fötter är som klubbor. Det sticker i dem och gör ont, känns konstigt att knyta näven liksom. Och nej, jag kan inte ha min lite förstora förlovningsring på mig heller, crap!
Lillebror, du får mer än gärna komma ut när du vill nu.
Jag tror att han kommer den 9/1, vad tror ni? Någon som vill gissa på ett datum? BF är den 14/1 och hinnsvepningen ska göras på US den 7/1.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror inte han väntar så länge, gissar på den4/1 eller tidigare.Det börjar bli trångt för honom nu...

2013-12-25 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0