Vecka 35

Nu går det undan och jag har passerat 80 kg, damn! Jag har aldrig i mitt liv tidigare vägt såhär mkt och SF-måttet på magen har dragit iväg till 33 cm. Magen är stor, tycker jag iaf. Jag var hos bm igår och allt var bra men hon tyckte jag skulle ta kontakt med vc för att få nått mot min nästäppa. Eller det är inte bara nästäppa utan det är helt tjockt i hela huvudet. Att jag missbrukar nässpray skulle jag visst hälsa doktorn också. Denna täppthet har ju suttit i långt innan min bihåleinflammation och jag har ätit en rejäl kur med penicillin i 10 dagar. Detta var tre veckor sedan. Jag är andfådd hela tiden och det är jobbigt att äta, sova och prata när man inte kan andas genom näsan.
Vi lyssnade på hjärtljuden, blodtrycket var på bra nivå och även blodvärdet. Lillebror har lagt sig med huvudet neråt men det är fortfarande ruckbart. Nästa månad blir det bebis om han inte väljer att titta ut tidigare.

Kommentarer
Postat av: Annie

Wiii nära nu!! Äsch bara hederlig nässpray som hjälper;). Jag har ju drabbats båda gångerna och läkaren skrev ut nåt allergispray samt tabletter. Hjälpte inte ett dugg! Men direkt efter förlossning så var det som bortblåst:))

2013-12-04 @ 07:03:54
Postat av: Anonym

Säger som Annie , har drabbats jag med och efter förlossning försvann nästäppan som en avlöning...:-))
Men jag vet att det är jobbigt och vara svullen i slemhinnorna men snart kommer det och vara över, håll ut gumman
Love you<3

2013-12-04 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0