Trettio år och en dag

Ja då har man ramlat över 30 år och 20-talet är slut och kommer aldrig igen. Nu har även jag nått en respektabel ålder som Cat upplyste mig om.
Gårdagen var jättebra. Rasmus och Micke väckte mig med frukost, tända ljus, paket och sång i sovrummet, mysigt. Jag fick en jättefin armbandsklocka från Certina som jag har suktat efter länge. 
När vi hade ätit frukost begav vi oss till simhallen för lek och bus. Väldigt skönt att simma omkring lite ooch få känna sig viktlös för ett tag. Rasmus och Micke åkte den stora vattenrutschkanan, men bara en gång om Rasmus själv fick bestämma.
Barnvakten kom vid 15-tiden och vi fikade en snabbis innan Micke och jag åkte ner till stan. Det blev en del shopping och sedan åt vi en god middag på Afrodite. Rasmus sov i vår säng när vi kom hem så imorse gick jag upp och väckte honom innan jag gick till jobbet så vi hann med lite mys i soffan med välling och tända ljus.
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter som en helt underbar födelsedag😊

2013-12-03 @ 19:15:32
Postat av: Jennifer

Grattis i efterskott kusin <3

2013-12-03 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0