Kalas nr: 2

Då var andra kalaset avklarat, det var så himla trevligt. Önskar vi sågs oftare ❤. Jag fick jättefina blommor av Jenny och Robban och av Daniel fick jag ett smyckeskrin och av Elin duschkrämer och bodylotion som doftade jordgubbar och choklad.
Nu har jag fått ihop pengar så att jag kan köpa ett halsband som jag har suktat efter ett tag. "En bit av dig" heter det och designer är Amanda Egilson. Det är en kulkedja av silver med två olika pusselbitar som hänger ner i olika längder och utföranden som man kan få graverade. Jag vill ju såklart ha mina pojkars namn på pusselbitarna så jag får vänta ett tag med att beställa halsbandet tills vi har bestämt vad lillebror ska heta. Just nu står det mellan ca 5 olika namn. Men vi vill vänta innan vi bestämmer nått så att vi ser vad han passar som :). 






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis grattis grattis!

2013-12-02 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0