Fina helg

Underbart väder i helgen och vi har varit ute massor! Igår fick vi besök av Jenny och Robban och vi åt quesadillas på kvällen. Tack så jättemkt för de fina Ib Laursen porslinsformarna ♥.
 
Idag har vi varit i trädgårdsföreningen och lekt med Fredrik, Jenny och Oscar. Vi tog en lunch på Tropikhuset och en kaffe på Espresso House medans pojkarna sov. 
Jag var inne på Skopunkten och insåg hur mycket barnskor de har, inga direkt i goretexmatrial men om man inte är ute efter just vattentäta skor så fanns det mkt fina vårskor. Jag köpte både tygskor och sandeler med stängd tå till R för endast 270 kr för båda paren.
 
Snart går mitt telefonabonnemang ut hos Telia (lycka), har inte varit särskilt nöjd och i Sturefors har Telia noll täckning. Nu byter jag till Telenor i stället och en femma på det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0