Mitt i veckan

Fortfarande förkyld och värk i halsen, men jag kan nog ana en uns av förbättring. Kanske jag kan gå till jobbet imorgon?? Jag har ju alltid trott att man bara ska ta en Alvedon (?!) läste på förpackningen igår och såg att det var helt ok att ta 2. Tog två och sov jättebra inatt. Ska strax ta en dos till.
Micke och Rasmus har åkt till Öppna Förskolan så jag har verkligen möjlighet att rå om mig.

För att svara på några frågor visar jag några bilder. Max-böckerna handlar om en pojke som heter Max. De är skrivna med väldigt fåordiga meningar såsom barn pratar och författaren skapar dramatik i böckerna som Rasmus älskar. Böckerna finns att köpa med hårda lite tjockare sidor så små barn också kan bläddra. Olyckligtvis har jag råkat beställa alla dessa böcker med tunna blad, men det går det också.

 
Och här är ugglans placering.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0