I ♥ höst

Det var kallt imorse. Kändes som jag fick för mycket frisk luft, det gjorde lite ont i bröstet och jag hade whiskeyröst när jag kom fram till jobbet. Höll på att frysa sönder fingrarna när jag cyklade och jag hade bara en träningstop under skaljackan, brrr.
Har varit småfrusen hela dagen så strax ska vi göra varsin kopp te.

Idag har jag ätit lunch med storasyster som var inne en sväng i Linköping. Vi åt ärtsoppa med pannkakor, sylt och grädde, mums! Jag är grön ärtsoppa (vegetarisk), den är jättegod.

Idag inveg jag min nya kjol med svalor på (HM) och en stickad tubsjal (Gina Tricot), jag älskar att ha sjal, speciellt när det är lite småkallt ute så man kan burra ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0