Hemma

Jag blev hemma idag. Har så ont i halsen att jag knappt kan svälja :(. Micke och Rasmus åkte till Öppna förskolan i Lambohov precis och jag ska lägga mig i sängen och vila. Just nu längtar jag efter Strepsils ingefära och Otrivin menthol nässpray, det är bra grejer.

Förra veckan var Annie i Ullared och jag hade gärna hängt på om jag hade varit ledig. Annie är så gullig att hon shoppade till mig också, hon känner mig så bra och allt var perfekt. Jag åker dit senast nästa vår.

På bilderna ser ni en adventsljusstake och två tubhalsdukar som Annie köpte åt mig. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ååå den adventljustaken är så fin jag har en lika dan:)hoppas allt är bra med er förutom att du nu är sjuk... Krya på dig:) kram

2012-09-11 @ 12:31:06
URL: http://karleksbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0