2 oktober - Rasmus dopdag

För ett år sedan blev Rasmus döpt i Slaka kyrka. Det var så himla fint och vädret var perfekt. Jag minns att jag och Micke blev så rörda i kyrkan när Elin och Philip spelade och sjöng så fint. Bo Kaspers Orkester - Vad ska du heta?. 

Jag sa detta till Rasmus i kyrkan:
 
"Rasmus, du är prins av lycka, prins av kärleken.
Hertigen av äventyret och nyfikenheten.
Inte först, inte störst, men väldigt speciell.
Jag är så glad att du finns, min älskade lilla prins.
Jag önskar du får precis det du vill,
jag önskar dig världen och himlen därtill.
Jag vet att livet väntar på dig och att jag alltid ska finnas där för dig.
Vinden viskar ömt ditt namn och viskar kom och lek
Full av skratt, vår lilla skatt och stora kärlek."
 
(Rösten skar sig och det var inte ett öga torrt.)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Åh fin dag! Jag hittade tack-kortet för nån vecka sen
Han var så liten:). Tiden går fort<3

2012-10-02 @ 20:02:38
Postat av: Anonym

Fin liten familj:)

2012-10-03 @ 08:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0