Planer

Sixtens dop var så fint och jag blev så rörd när jag såg stoltheten hos de nyblivna föräldrarna ♥. De hade en gittarist som sjöng och spelade den fina låten "Handens fem fingrar".
 
igår kväll var Micke ute på stan och jag och Rasmus var själva. Han somnade som en stock vid 19 men sen sov han lite oroligt och hostade ganske mkt så jag kröp ner bredvid honom strax efter 21.
 
Hemma ser det ut som ett bombnedslag då vi har tömt hela groventren och placerat allt i matsalen. Längtar tills den är klar så det blir lite mer ordning här hemma. 
Vi kommer köpa överskåp och bänkskåp från Ikea och just nu lutar det år svarta blanka luckor. Bänkskivan är av massiv ek och den har vi hemma redan. Över bänkskivan kommer vi tapetsera och sen kommer Daniel hjälpa oss med att sätta en plexiglasskiva över, en fin lösning istället för kakel.
Mkt pågång (igen) här hemma och nästa vecka kommer Daniel också regla upp för väggen i allrummet så idag måste jag bestämma hur nischerna ska se ut.
 
I eftermiddag åker vi till Valla och grillar korv och dricker varm choklad. Nova, Zigge, Theo och Lowa förväntas komma med föräldrar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0