...cykeln har du med på färden...

Vi åkte till Öppna förskolan i Lambohov imorse. Det var jättekul att åka dit igen då det var så längesedan jag kunde följa med. Kul att se barnen som jag kände igen från Lambohov, hur de har vuxit och utvecklats, sötisar!
Rasmus spexade till det extra mkt idag och dansade omkring, skrattade och klappade händerna i ringen när vi sjöng. 
 
I eftermiddag kom Annie och Elliot och fikade. Lite roligare för barnen att ses nu när Rasmus går och kan vara med på ett helt annat sätt. Han är så nyfiken på äldre barn :).
 
Daniel var här en snabbis förut och mätte och fixade, nästa vecka påbörjas renovering av groventrén och jag längtar.
 
Provade att baka Leila´s kardemummaknutar igår och de blev så himla goda. Faktiskt de godaste bullar jag någonsin bakat. Innan Annie och Elliot kom idag gjorde jag några chokladbollar. Använder mig alltid av receptet som står på havregrynspaketet fast med lite mindre kaffe. Blev förvånad när de hade ändrat namn på de till Havrebollar istället för Chokladbollar som det har stått förut.
 
Imorgon åker vi till öppnis igen, det har blivit stående besök där varje tisdag och onsdag. Efter öppnis när Rasmus ska sova åker vi ner till stan och tar en smygdejt. En promenad runt Stångån och lunch väntas.
 
På torsdag åker mamma och jag till Ullared och det ska bli riktigt kul, längtar! Jag har idag totalt två st adventsstjärnor och nu med hus i två plan har jag endel fönster att fylla med adventsljusstakar m.m till jul. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathrine

åh gud så gott det ser ut!!

2012-10-16 @ 21:38:09
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0