En fin dag

Idag har vi varit i Sturefors och besökt två förskolor, Lingonvägen och Björnbärsvägen. Den som ligger närmast vårt hus klickade vi inte helt med så troligtvis kommer vi att ha Björnbärsvägen som förstahandsval, den förskolan har även egen kokerska :).
Hade tänkt att ta en premiärtur med motorckeln idag men kände inte för det sen när det blåste så mkt och jag hade inga linser, bla bla bla. Men mc-kläderna är inne och jag kom i dem (yes!) så jag har gnidigt mig lite i dem, alltid nått.

Vindrickande på lördag med Cat blev framflyttat till nästa helg (och det gör inget för jag har fått en finne på kinden som gör mig förbannad) så ni som är sugna på att haka på är välkomna till...ja det har vi inte bestämt ännu men vem vet vi kanske sitter i datarummet tillslut.

Vi var nere på stan en sväng och det blev lite shopping, både till stora och lilla garderoben.


Och här kommer en bild på Rasmus nya skaljacka.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

jag kan säkert uppgradera oss till vardagsrummet i så fall ;). Fin shopping, gillar scarfen skarpt!

2012-03-22 @ 20:56:56
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0