Sol

Idag har vi varit på stan och även gått en promenad runt Stångån. Var nere på affären Axelssons för första gången och hittade faktiskt en jacka som var tilltalande. De säljer både Vila och VeroModaplagg där, hade ingen aning om detta innan.
Just nu sover Rasmus i vagnen på framsidan och jag sitter och softar lite. Har varit hemma hos Birgitta och druckit ett par koppar kaffe och ätit jättegott äpplebröd som jag köpte i brödboden.
Inveg mina nya gröna byxor idag och jag är mer än nöjd, en riktig hit måste jag säga. Kommer troligtvis att köpa dessa i en annan färg också, mörkblå tror jag. De är från Lindex (deras nya kollektion "Modern Preppy") och kostar endast 199:- riksdaler.
Såg att det har kommit en ny Magnum-glass, Infinity. Måste smaka denna snarast, den finns i både choklad eller choklad-kola, jag vill ha den sistnämda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0