Onsdagsmys

Idag har vi fikat hemma hos Nadja och Hanna. Nadja bjöd på de godaste kladdkakemuffins jag har smakat! Dessa måste jag också baka inom kort. Vi utbytte födelsedagspresenter då båda har fyllt år och jag fick jättefina saker! Kommer bli så snyggt i mitt kök sen. Rasmus blev lite smågnällig så vi blev inte jättelångvariga.
Kvällen har spenderats hemma hos Emma & Daniel som bjöd på soppa, pannkakor och nybakat bröd, alltid lika trevligt hos er och jag ser fram emot att åka och semestra i Blåvik i slutet av maj. Rasmus ville inte somna borta ikväll så han fick vara vaken istället och vi kom hem för en halvtimme sen. Han somnade direkt i sin säng när vi lade ner honom ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0