30 mars 2012

Sagt och gjort, en sväng på Ikano och sen en liten titt på återvinningen i Hackefors. Hittade inget i Hackefors men kom hem med några saker från Ikano.
Enligt min svärmor måste jag ha bisalva hemma ifall Rasmus tex skulle klämma (??) sig, jo jag vet det är en salva, men det ska tydligen va da shit! Vågade inte åka därifrån utan en burk. 110 kronor kostade dunderburken och förhoppningsvis kanske den hjälper för Rasmus ena tumme och pekfinger som håller på att trilla bort, de är fasligt torra iaf efter allt sultande.
Lite nya tesorter kom jag hem med också till kvällsmyset. Kiwi, äpple och ett rooiboste i form av rabarber-grädd.


Kommentarer
Postat av: annie

Åh vad gott med äppelte!älskar allt med äpple:). Ni kan även prova Hydrokortison-salva till Rasmus hand.kram

2012-03-30 @ 19:46:38
Postat av: Dess

Har aldrig hört talas om Bisalva, hör av dig om den gjorde underverk, kanske den isåfall ska inhandlas även här :) Skorna var förresten alldeles för varma för dessa tider men såg att du köpt nya fina skor till lillgrabben :)



Kul att se er en snabbis idag :)

2012-03-30 @ 20:29:14
Postat av: Cathrine

bisalva lär ju smaka helvete om inte annat... har haft sånt lypsyl och det är inget jag rekommenderar :P Men det är ju naturliga ingredienser så ingen fara om han får i sig det.

2012-03-31 @ 09:12:26
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0